Αναζήτηση

ΑΠ ΤΟ 1948 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΩΤΕΣ

1920
ΙΔΡΥΤΗΣ:
HANS ERICH DOTTER

Ένας έμπορος υφασμάτων – όπου η οικογένεια του δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τον χώρο των κομμωτηρίων.

Το όραμα του: να δημιουργήσει μια εταιρεία που θα απευθύνεται αποκλειστικά στους κομμωτές, σαν συνεργάτης.

1948
ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ:
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΗΣ GOLDWELL

Ο Hans Erich Dotter ιδρύει ένα εργοστάσιο με χημικά. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην παραγωγή και πώληση προϊόντων για τα μαλλιά, αποκλειστικά για κομμωτές.

Η φιλοσοφία του Dotter ήταν η εξής: Αποκλειστικότητα στα κομμωτήρια, Προηγμένες υπηρεσίες, Υποστήριξη πελατών.

1948
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΠΡΟΪΟΝ:
GOLDWELL IDEAL

    Το πρώτο προϊόν της Goldwell.

Η καινοτόμα ψυχρή περμανάντ, που κάνει τη ζωή των κομμωτών και των πελατών τους πιο εύκολη, αφού η τεχνολογία του θειογλυκολικού οξέως μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε θερμοκρασία δωματίου.

1956
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ:
ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΣΟΜΕΤΡΗΤΗ ΣΤΑ ΣΑΜΠΟΥΑΝ

Η Goldwell κάνει τα πρώτα της βήματα στην κατηγορία προϊόντων φροντίδας των μαλλιών, με ένα σαμπουάν σε επαγγελματική συσκευασία, το οποίο έχει δοσομετρητή, με αποτέλεσμα να είναι πολύ οικονομικό.

1956
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ:
SPRÜHGOLD

     Η Goldwell επεκτείνεται και στην κατηγορία του styling με το Sprühgold.

Το Sprühgold είναι η #1 λακ για κομμωτήρια στη Γερμανία, με την προηγμένη τεχνολογία aerosol και εξαιρετική απόδοση.

 

 

1958
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Η Goldwell επεκτείνεται και προωθεί το εταιρικό της μοντέλο για πρώτη φορά έξω από τη Γερμανία – στο Ηνωμένο Βασίλειο.

1971
ΝΕΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
TOPMODEL (1971) / TOPCHIC (1974)

Η Goldwell επεκτείνεται στην κατηγορία των μόνιμων βαφών μαλλιών – μία γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία, όπου η Goldwell μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των κομμωτών.

1976
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
BIO-FORM

Μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Goldwell: η περμανάντ “air-formed” με το μοναδικό εργαλείο εφαρμογής, το “Airboy”, για την απαλή φροντίδα των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής.

Κυκλοφορεί μέχρι και σήμερα με την ονομασία Topform.

1976
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
BIOLIFE

Η πρώτη σειρά προϊόντων φροντίδας και styling, αποκλειστικά στα κομμωτήρια.

1976
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
TRENDLINE

Η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά styling της Goldwell.

1978
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
TOPCHIC DEPOT SYSTEM

Η Goldwell δημιουργεί το πρώτο depot system για εύκολη ανάμειξη και δοσολογία των συστατικών, με 100% ακρίβεια αποτελέσματος.

Εύκολη, ασφαλής και καθαρή εφαρμογή – αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα ξεχωριστό εργαλείο μας.

1979
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

Η Goldwell διασχίζει τον Ατλαντικό.

1.    Στον Καναδά το 1979 – σαν μια δοκιμαστική αγορά για τη Βόρεια Αμερική

2.    Στις Η.Π.Α. το 1982

1981

THE COLORATION COMPUTER

Η Goldwell καινοτομεί με νέες τεχνολογίες – ένας προηγμένος υπολογιστής κάνει διαγνώσεις για τα μαλλιά και καλύπτει όλες τις χρωματικές υπηρεσίες της Goldwell στα κομμωτήρια.

Για αξιόπιστα αποτελέσματα με το μέγιστο δυνατό της περιποίησης τους και πάνω από 70,000 φόρμουλες.

1983
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ – Η GOLDWELL ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

1984
ΕΞΕΛΙΞΗ
KERASILK

Μια εξαιρετικά αποτελεσματική σειρά περιποίησης μαλλιών – “για μαλλια σαν μετάξι”.

1986
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
COLORANCE

Η πρώτη ημι-μόνιμη οξειδωτική βφή μαλλιών της Goldwell με pH 6.8.

Επίσης, η Goldwell παρουσιάζει 3 νέες υπηρείες της Colorance για τα κομμωτήρια: το Color Balancing, το Color Perming και το Mini Coloring.

1988
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
LE COIFFEUR

Μετά από τη συνεργασία μας με τα κομμωτήρια, η Goldwell παρουσιάζει μια υποκατηγορία  προϊόντων περιποίησης μαλλιών.

1989
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

Η Goldwell βρίσκει στην ΚΑΟ έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας και απόψεων, με αποτέλεσμα το 1989 να έχει το 75% της εταιρείας και το 1994 το 100%.


Ο Hans Erich Dotter επιλέγει την KAO λόγω των κοινών τους αξιών αλλά και της αποκλειστικότητας στα κομμωτήρια.

Η KAO επιλέγει την Goldwell λόγω των κοινών τους αξιών αλλά και της εμπειρίας της στο χώρο των κομμωτηρίων.

 

 

1989
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ

1992
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
OXYCUR PLATIN DUST-FREE

Η Goldwell κατοχυρώνει το πρώτο dust-free ντεκαπάζ στην αγορά. Το πρώτο προϊόν αποχρωματισμόυ της Goldwell, το Oxycur Platin λανσαρίστηκε το 1970.

1992
PRO SKIN

Μια premium σειρά περιποίησης δέρματος από την Goldwell.

1995
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
DEFINITION

Μία παγκόσμια μάρκα περιποίησης με κατοχυρωμένη την τεχνολογία των οξέων των φρούτων.

2001
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
ELUMEN

Μια πραγματική ανακάλυψη με νέες τεχνολογίες. Η Goldwell παρουσιάζει την τεράστια ποικιλία της στο χρώμα με την πατέντα της ΚAO. Το προφίλ της Goldwell επωφελείται σημαντικά.

2004
ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ:
TREND ZOOM / COLOR ZOOM

H Goldwell λανσάρει το πιο σημαντικό μέσο επικοινωνίας και βελτιστοποίησης της εικόνας της.

2004: Trend Zoom Collection.

2007: Trend Zoom Challenge - Διαγωνισμός κομμωτών.

2010: Επαναπροσδιορίζεται η έννοια του “Color Zoom”, εστιάζοντας στην τελειότητα του χρώματος.

 

 

2005 - 2006
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
GOLDWELL STYLING (ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΣΕ STYLESIGN)

Η σειρά styling της Goldwell με την τεχνολογία της KAO με τα ελαστομερή.

2009
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
SILKLIFT

Ισχυρό, καθαρό ξάνοιγμα με τη μέγιστη δυνατή απαλότητα των μαλλιών.

2012
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
NECTAYA

Αποτελεί τάση: οι καταναλωτές θέλουν ακόμα πιο ήπιες υπηρεσίες βαφής για τα μαλλιά τους.

Η Goldwell παρουσιάζει τη σειρά Nectaya: "μόνιμη βαφή μαλλιών χωρίς αμμωνία” με τις καινοτόμες τεχνολογίες της KAO.

2013
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ:
Η ΝΕΑ KERASILK

Η Goldwell παρουσιάζει την πρώτη θεραπεία μαλλιών μεγάλης διάρκειας με Κερατίνη, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών με επιπλέον προϊόντα μεταπώλησης για την περιποίηση των μαλλιών τους στο σπίτι.

2014
ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ:
WE THINK STYLIST

Η Goldwell αλλάζει πολιτική επικοινωνίας ως μάρκα. Όλα πλέον σχετίζονται με τη “δημιουργία βιώσιμων αξιών στα κομμωτήρια μέσω της στενής εταιρικής συνεργασίας”.